princessnecrophilia:

listen here, cum-slut

princessnecrophilia:

listen here, cum-slut

hankpeters:

fiz what the fuck did you do omfg lmao

it was an accident u.u

OMG Fiz you're making me laugh so damn hard, literally! And damn that whole ordeal of the bird is hilarious lol.

yea im just fucking cracking up which kind of sucks because my throat hurts so its just making it worse but lmao goddamn

LISTEN HERE CUM-SLUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I, too, am unfollowing everyone posting that bird image

pikaballoons:

tyrionsimpdick:

I don’t give a fuck if it’s from a movie

Animal abuse is not cute

It makes me literally cry

Fuck you all.

cutiescream:

diaxiann:

cutiescream:

diaxiann:

cutiescream:

That is not funny

That is not cute

It is animal abuse

BIRDS ARE NOT SUPPOSED TO EAT CHOCOLATE

BIRDS ARE NOT SUPPOSED TO BE COATED IN CHOCOLATE

Why the fuck do you think birds who get coated in oil die? It’s for the same goddamn reason.

You idiots can have all the…

I just want to point out that no one is forcing the bird into the chocolate

No one pulled the damn thing in

In fact it fully appears to be waddling into the fountain by its damn self

Calm the hell down chocolate is not the damn same as chocolate

Its just a bird making a mistake and it’s fucking funny

It’s not animal cruelty unless someone was holding that bird at gunpoint fucking christ

Oh good. I was waiting for some moron to try and defend this.

Listen here cum-slut, I bet you 5 million dollars that you don’t own a bird. But guess what? I own 7. And I can tell you right now that a bird would never just walk into something like a chocolate fountain. They’ll rarely walk directly into water.

But say that your idiotic theory is correct.

Say it did actually walk into it.

That animal still probably died.

Is that still funny to you? Do you still get your kicks out of knowing that that bird was probably terrified and opening its mouth to scream in that last panel?

And if you say yes then you seriously disgust me as a human being.

  1. birds die all the time
  2. I own 3, two cockatiels and a cockatoo
  3. I dont have 5 million dollars
  4. My love for cum no withstanding you seriously need to calm down
  5. I wasn’t defending shit
  6. see my previous post

>”birds die all the time”

>”I own 3”

>somehow trying to come off as a troll and be funny

Yes, my “pets” just die all the time too but LOL who cares XD

a cg bird died today im so sad

I am so serious when I say that I will unfollow the fuck out of you if I see you reblogging that photo-set of the cockatoo covered in chocolate

cutiescream:

That is not funny

That is not cute

It is animal abuse

BIRDS ARE NOT SUPPOSED TO EAT CHOCOLATE

BIRDS ARE NOT SUPPOSED TO BE COATED IN CHOCOLATE

Why the fuck do you think birds who get coated in oil die? It’s for the same goddamn reason.

You idiots can have all the chuckles you want over the fact that that poor animal is “living the dream” but I hope you also know that it probably died from that.

And if you still find it funny then I genuinely do not want to associate you and can only wish upon you the most painful and awful death imaginable. 

LMFAO

Lune (º✖º): oh fuck theres 43 people on my blog
Lune (º✖º): vomit
kassichu: how
Lune (º✖º): i hope i get a bunch of follows and then the people eventually unfollow me because they are dissapointed that i dont post more birds covered in chocolate
hahahha..HAHHA...oh god fiz...what if that photo set gets featured

ill fucking die because then it will have surpassed the kid cuisine picture in all its glory

btw that bird chocolate fountain thing is apparently a scene from the movie Jack and Jill

before you all scream animal abuse/neglect and then realize you just laughed at something from an adam sandler movie and commit seppuku

also i like how firefox tries to correct ‘seppuku’ into ‘Giuseppe’

oh fuck no

oh fuck no

bird no!!!

bird no!!!