no stream today

husband’s come down with a cold and im starting to get it as well

just gonna be lame instead

another commission for max!
big mama’s house

another commission for max!

big mama’s house

every time someone talks about anaconda on this site i keep thinking theyre talking about this

First of all, it's bad enough that you use your blog to spread your toxic SJW thinking , but it's even worse that you're spreading your posion to other wg blogs as well. Now I see the same crap from Stcherrywell too because everyone's got to mindlessly follow agouti's biased lies without trying to learn the truth. I used to think that I could ignore your terrible opinions to see wg art, but it's not worth it. Your anti-gamer, pro-SJW agenda has lost you a follower. Goodbye!
Anonymous

agoutirex:

hahaha oh my, oh my, this is my favorite ask yet. I am absolutely TICKLED by the notion that I am some grand puppetmaster orchestrating the insidious transformation of fetish wank into trigger warning’ed CAN WE TALK ABOUT THIS posts. However, while Steph is a good friend, she is also an autonomous human being capable of independent thought, so I think you’re putting waaay too much stock in my HYPNOTOAD MIND CONTROL powers.

Besides, we all know who the REAL Gepetto behind the fatluminati is.

cracking up

why are you getting so much of this shit -now-

575,557 plays

exclamationpointman:

veggieblt:

HOOOOOOLY SHIT I FOUND IT

zootid:

80HD

zootid:

80HD

tastefullyoffensive:

[soupoder]
mieau:

They were all too cute in that commercial.

mieau:

They were all too cute in that commercial.

shewbs:

Its that time again….

death-limes:

mypocketshurt90:

family show my ass

no but seriously

there’s a brother who’s got his sister’s back

robothousecomix:

Looks like the creator of those Robo girls is back but this time with a Boy Robo.  http://www.moeyo.com/article/57437 

i fucking need it

yes
ok goodnight

yes

ok goodnight

also, yay. id do a give-away but the only thing i have to give away is this ╭∩╮(︶︿︶) ╭∩╮

also, yay. id do a give-away but the only thing i have to give away is this ╭∩╮(︶︿︶) ╭∩╮

pinkpoodlewoof said: where did you get that charm omg

there was some acnl charms in a gacha machine outside of an Entertainer store

i got him, a giftbox and a gyroid. next week i came back to get more and they had removed them :(

he has come

he has come